Love and Marriage

Det finns en video som jag tycker om, men jag kan inte lägga upp den här eftersom den inte är upplagd på youtube, ytan på en sida som heter Newgrounds. Newgrounds är en sida full med många olika spel, filmer och även bilder som många olika människor har gjort. Jag spelar själv lite spel där som: Alice is Dead, Gretel and Hansel, Other age och m.m

Bilden kommer ifrån spelet: Gretel and Hansel. Tyvärr har de bara hunnit gör ett avsnitt. Men tvåan är snart klart. Samma sak gäller spel: Alice is Dead.

Videon jag hittade heter: Love and Marriage. Den är gjord av Kenny Tai. Den handlar om en kinesisk flicka och en filippinsk pojke som blir förälskade i varandra. Men hennes föräldrar är emot detta förhållande och vill att hon ska gifta sig med en rik kinesisk pojke.



Här är linken till video på newgrounds:
 http://www.newgrounds.com/portal/view/511964

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0