Toy Story 3! :D

Förlåt att jag inte skriver så ofta. "Har haft lite andra saker att göra"
Men jag har upptäckt några nya filmer som ska komma på bio, eller tja nya och nya.
för ca 10 år sen skapade man filmen toy story 1 & 2. Nu efter 10 års väntat har de äntligen gjort fortssättningen till den dvs: Toy story 3.
Lite om själva handligen om filmen:
Nu har Andy, som var ett barn sist man såg honom, blivit vuxen och är på väg till collage. Men vad ska han göra med sina gamla leksaker? Han bestämde sig för att lägga undan på vinden, men de blev av misstag bortslängda och de donerades till daghem. Där måste de överleva de lekfulla men oförsiktiga småbarnen. Woody och de andra bestämmer sig för att hitta ett nytt hem. Vilket kan bli lättare sagt än gjort då Buzz råkar ut för en olycka vid en flykt försökt. Leksakerna försöker återställa honom till sitt normala jag, men misslyckas. Istället återgå han till det stadiget då han trodde han var en rymdhjälte och inte bara det, nu är han inställd på den spanska versionen så han pratar bara spanska. 
Hur ska det gå för leksakerna? 
Det får ni se när filmen kommer ut, vilket blir någon gång under nästa år. :)

Tyvärr fick jag inte lägga till trailen här på min sida, men om ni går in på youtube kan ni se trailen där.
Här är Linken: http://www.youtube.com/watch?v=v_FfHA5whXc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0