Super Mario Bros. Z

Super Mario Bros. Z är gjord av Alvin-Earthworm. Alvin-Earthworm är skaparens användar namn på Newgrounds.com.  Där laddar han upp själva serien, men den finns även att hitta på youtube . 
Super Mario Bros . Z  är en tv-spels gjord animering med inte bara super mario karaktärerna utan även karaktärerna ifrån Sonic, en annan väldigt beröm tv - spels karaktär.
Jag måste säga att detta är ett riktigt bra gjord tv - spels animeringserie och jag rekommenderar den starkt.
Jag måste även ge Alvin - Earthworm beröm för action scenerna han gör. De blir bättre och bättre för varje episode. Han har nyligen gjort klart episode 8 av Super Mario Bros. Z och det kommer att komma fler.
Här är den 1 episoden ifrån serien Super Mario Bros. Z för de som är intresserad av att se denna.   



Jag har även episode 2 här. Det är här som Sonic kommer med in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0