Endast en men är ändå på två olika ställen samtidigt?

Jag har alltid tittat på tecknade filmer och serier och jag gör det fortfarande. Men jag kom nyligen ihåg en gammal film jag brukade se när vi besökte en vän till min mamma. Pound Puppies and the legend of the big paw.
Jag var inte så gammal när jag såg den, men jag kommer ändå ihåg filmen och deras sånger. Jag började undra hur den engelska versionen av sångerna var eftersom jag endast har hört dem på svenska innan. Så jag gick och lyssnade. Vissa var bättre på svenska, som "The bad guy" song. Han lät bara konstigt på engelska.
Men då hittade jag ett klipp som jag faktiskt kom ihåg att jag störde mig på när jag var liten.
Det var det här:



Did you see?
Hur sjutton kan en hund var på två ställen samtidigt? DX
Rymde hon ifrån påsen när ingen såg och hoppade in igen innan de visade skurkarna igen? That makes no sense!
Dåligt av Filmskaparen att inte upptäcka detta felet INNAN de började sälja den.
Annars var den rätt så bra. Jag tittade på den några gånger. Trots att jag alltid funderade på varför det inte var samma hund på samma ställe som det var några sekunderna innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0